luni, 29 noiembrie 2010

Sa vorbim despre...Despre ce...:))

De cum am ajuns acasa am simtit ca aveam un chef nebun sa scriu si eu pe blog ceva... Nu am mai scris de cateva zile ca cica nu am mai avut timp...

Problema e una destul de naspa, pe care nu am crezut ca o sa o intalnesc vreodata.........Habar n-am ce sa scriu...Aveam o multime de idei in cap pe drum catre casa dar mi-au pierit toate... Asa ca fac si eu o postare de dragul de a scrie ceva,una asa "de umplutura".

 Stiu ca unii dintre voi poate ziceti ca nu ati intampinat niciodata problema asta sau nu credeti ca o sa o intampinati, dar va asigur ca o sa vina momentul. Asa ziceam si eu... Chiar am postat o chestie despre asa numita "lipsa de inspiratie"... Se pare ca "musca de pe perete" nu isi mai face efectul la mine...Cel putin nu azi.

Acuma sa nu credeti ca nu mai am nimic de zis, doar ca pe moment nu imi trece nimic prin minte si pur si simplu nu gasesc un subiect pe care sa-l despic aici pe blog...

Pana caut eu prin mintea mea incetosata in momentu de fata, ascultati si voi o melodie:))

"N-ai nevoie de foarte multe ca sa fii fericit-Dinu Olarasu"



                                                          Las ca nu-i nimic...Toate trec!

Un comentariu:

  1. melodia aceasta ma face sa ma simt mai bine.
    chiar ca ' N.ai nevoie de foarte multe ca sa fii fericit.'
    foarte tare ! :x

    P.S: si mie mi s.a intamplat asa! de abia asteptam sa scriu pe blog si cand m.am pus in fata monitorului mi.au disparut toate ideile mele minunate ! :))

    RăspundețiȘtergere