miercuri, 27 iulie 2011

Cerșetori



Cerșetori... Există pentru că noi îi întreținem. Pentru că noi le dăm bani. Mi-e scârbă. M-am saturat. Nu e seara în care să ies în oraș să nu se țină scai de mine 2-3 puradei de un metru... Și nu scapi de ei până ori le dai un leu, ori un picior în fund...
Zilnic văd aceleași chestii...Copii de 8-9-10 ani, poate și mai mari, sau mai mici, cerșind la colț de stradă pentru a îi umfla burta unui mustăcios retardat care își pune copiii să cerșească... Inclusiv în dimineața asta am văzut asta... O țigăncușă nespălată colecta bani de la trecători, cu aceeași placă obosită: "Să-mi iau și eu o pâine". Mai târziu, fiind la coadă să cumpăr ceva, am observat-o. Tac-su a cumpărat un pachet de țigări folosind numai monede de 5, 10 și câteva de 50 de bani. Țigăncușa stătea și se hilizea la trecători, molfăind niște bomboane.

"-Cât costă bricheta aia?", întreabă mustăciosul.
"-Doi lei și cincizeci de bani", răspunde vânzătoarea...
Cumpără un chibrit frate, e mai ieftin, și cumpără-i dracu și la fiică-ta un corn...

Îmi cumpăr o apă minerală și primesc rest 50 de bani. Aceeași bani strânși de țigăncușă de la trecători. Banii tăi, fraiere, banii munciți de tine și cheltuiți pe țigări și alcool ieftin de un mustăcios care-și folosește copiii la cerșit. Iar tu îi întreții! Gândește-te și tu puțin... 
Mi-e scârbă...

                                                                                  Respecte!

Un comentariu: