luni, 25 iulie 2011

Doar două lucruri sunt infinite: universul şi prostia umană, iar de cea din urmă sunt foarte sigur.

Ieri am scris un post despre "Prostie..." Mă rog, câteva idei... nu se poate numi chiar un post... Am văzut azi pe facebook citatul ăsta de la titlu, și mi-am dat seama câtă dreptate avea cel care l-a rostit...
Sinonime ale prostiei???? Sunt așa de multe... dar am rămas profund impresionat de numărul celor care le adoptă: guta, nike, pitipoance, pitzi, pitzipoanca, pitzipoance, Playboym printesa, printese, printzese, puma, smeckheri, Video, mertzane, wc, manele, cocalari, etc...
Dar stai că am găsit și adevărata "poezie" plină de sens, de semnificații, de artă pură...

"Ti-as trimite un mesaj
dar nu pot ca n-am curaj
fiindca nu ma mai iubesti
sau poate nu-l citesti" - Nu-i așa că sunteți impresionați ???

"Ce vrei sa fac daca mie dor de tine
Nu te-am vazut de aproape doua zile
Te caut, te caut la telefon
Fara tine simt ca mor" - Da știu că spun cam aceleași lucruri... este vorba de imaginație, ea are un rol foarte important în cariera maneliștilor!!

"Trec clipele parka sunt zile
Si ma gandesk numay la tyne
Poate k'ay vrut sa razy d mine
Simnt k u ay alta iubyre.." - Este bineee!!! Eu nu văd nici un uz excesiv de litera "y".. Voi vedeți?

"M-am jurat pe romaneste
m-am jurat pe tiganeste
jur pe orice limba vrei
te iubesc ca ochii mei


Ma omori cu zile
iti bati joc de mine
si orice mi-ai face
tot de tine-mi place" - Sincer am rămas profund impresionat... Mi-au dat lacrimile...

DOAMNEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

                                                                                          Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu