marți, 27 noiembrie 2012

S-a dus...


Nu știam asta.. dar cred că nici nu vroiam să aflu asta.... Am primit acum câteva minute pe facebook o veste care mi-a stricat seara într-un mod în care nicio veste nu putea să o facă.... S-a stins ca o lumânare în bătaia vântului... E vorba de Raluca... Raluca Boșorogan, cea pentru care am postat ultima data pe blogul meu. Îmi e atât de greu să cred că am început o postare care oarecum era optimistă, în sensul că fiecare dintre noi puteam să o ajutam, iar următoarea postare de pe blog trebuie sa fie despre nimic altceva decât faptul că ea ne-a părăsit, lăsându-ne într-o lume plină de ură și de aroganță...
Îmi e extrem de greu să realizez că nu mai e, îmi e extrem de greu să cred că a fost atât de rea toamna asta încât nu s-a mulțumit să omoare doar natura... A trebuit să ia un suflet atât de tânăr...
Mă doare sufletul... mă doare inima... mă doare tot... Vreau să dorm, să uit de toate lucrurile urâte, să uit de tot ce înseamnă durere, suferință, tristețe... Doamne, dacă ar fi atât de simplu...
O să trec peste tot cu capul sus, la fel ca întotdeauna... Nu prea am încotro, nu?! Ascult o melodie tristă în fundal... dar cred ca m-am obișnuit cu melodiile triste. Se pare că m-am obișnuit cu tot ce înseamnă tristețe... Ce dracu?!
Asta a fost tot... Speram să nu fiu nevoit să postez asta, să nu ajung într-un moment în care să nu îmi mai găsesc cuvintele.... 
Respecte !


Un comentariu:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere