duminică, 21 octombrie 2012

Viața e … neașteptată

Trec momentan printr-o perioadă pe care nu cred că aș putea să o caracterizez ca fiind perfectă. Am momente când mă trezesc plin de energie, dar și moment când am impresia ca sunt singur, neînțeles și deseori judecat. M-am săturat de oameni care sunt veșnic nemulțumiți. Automat, am momente când mă satur de mine. 
Uneori simt că mi se întâmplă lucruri supraomenești. Am impresia că așa a fost făcut încât să cunosc doar oameni care-mi depășesc puterea de înțelegere. Este relevant ce descopăr zilnic la oamenii din jurul meu. Veșnic nemulțumiți, veșnic înfumurați, veșnic într-o lume doar a lor și imposibil de înțeles. 
Am obosit să mă fac ca nu înțeleg, am obosit să întâlnesc ipocrizia, duplicitatea și prostia, la fiecare pas. Am obosit să trec cu vederea doar de dragul bunului simț… Pentru că vine un moment în care stai și îți analizezi propria viață. Și ai impresia că ești una dintre cele mai blestemate persoane din lume. Dar când te raportezi la alții, realizezi că treaba nu e exact așa. Dacă ar exista un loc în care fiecare om să vină cu problemele sale puse într-un sac, când i-ai vedea pe cei cu sacii de n ori mai mari decât ai tăi, ai pleca fără a mai cere nimic. 
Am scris anul trecut o postare despre o tânără care a avut cancer pulmonar… Am citat direct din blogul ei, pentru a vă face o idee mai complexă despre cât de prețioasă e viața și cât de mult ar trebui să ne bucuram de fiecare moment cretin care ne colorează viața. 
Astăzi, nu am putut să nu scriu ceva despre Raluca, Ralu cum o știu prietenii… O să postez în rândurile ce urmează mesajul direct al colegei ei de banca, împreună cu contul deschis pentru a putea să o ajutăm să treacă peste momentele chinuitoare… 

"!!!!!RALUCA ARE NEVOIE DE NOI !!!! VREA SA TRAIASCA !!!!!

Cine poate da o definitie vietii ? Numai Dumnezeu. Este greu de acceptat ca la numai 16 ani sa pui punct si sa pleci definitiv de langa cei dragi . 
La 16 ani incepi sa intelegi ce se intampla langa tine , incepi sa intelegi ca viata poate sa aiba sens . 
La 16 ani iubesti muzica,iubesti sportul si baietii te asteapta sa mergi la un suc. 
La 16 ani este loc numai pentru vise, iubire si speranta. 
Te intrebi nedumerit tu,ca prieten : CE SE INTAMPLA CU RALUCA ? 
RALUCA,prietena mea,RALUCA,colega mea de banca,RALUCA fata visatoare este intr-un mare impas. Undeva, ceva s-a intamplat...De ce la ea ? De ce la varsta ei ? 
Intrebari la care nu avem noi raspunsuri 
Din nefericire RALUCA a fost diagnosticata cu tumora cerebrala de fosa posterioara - meduloblastom. 
Acum este nevoie de noi toti, de efortul tau, al meu, al nostru pentru a o ajuta pe RALUCA sa ramana printre noi. 
RALUCA trebuie sa lupte , iar noi avem obligatia morala sa luptam alaturi de ea . 
Este timpul sa-i intindem o mana de ajutor pentru a putea continua tratamentul. 
Te asteptam sa fii alaturi de RALUCA! 
Vino si tu !!! 
BANCA COMERCIALA ROMANA- SUCURSALA CALAN 
Cont deschis pe numele GHILEA ANGELA 
Lei: IBAN:RO49RNCB0745078343160001 
PENTRU RALUCA BOSOROGAN "


Dumnezeu să îi dea putere să treacă peste tot... ! 
Respecte !

Un comentariu:

  1. Buna ziua, eu sunt Allison Howarts Dupa ce am fost în rela?ie cu Anderson ani de zile, s-a despar?it de mine, am facut tot posibilul sa-l aduc înapoi, dar totul a fost în zadar, l-am dorit atât de mult din cauza iubirii pe care o am pentru el, L-am implorat cu tot, am facut promisiuni, dar el a refuzat. I-am explicat problema mea prietenului meu ?i ea mi-a sugerat ca ar trebui sa contactez mai degraba o caseta de vraja care m-ar putea ajuta sa arunc o vraja pentru a-l readuce, dar eu sunt tipul care nu a crezut niciodata în vraja, nu am avut de ales decât sa-l încerc, eu i-a trimis caseta vraja ?i mi-a spus ca nu este nicio problema ca totul va fi bine înainte de trei zile, ca fostul meu se va întoarce la mine înainte de trei zile, a aruncat vraja ?i surprinzator în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Fostul meu m-a sunat, am fost atât de surprins, am raspuns la apel ?i tot ce a spus a fost ca îi pare atât de rau pentru tot ce s-a întâmplat, încât a vrut sa ma întorc la el, încât ma iube?te atât de mult. Eram atât de fericit ?i m-am dus la el încât a?a am început sa traim din nou ferici?i împreuna. De atunci, mi-am facut promisiune ca oricine ?tiu ca are o problema de rela?ie, a? fi de ajutor unei astfel de persoane, referindu-l la ea singura casa de vraji reala ?i puternica care m-a ajutat cu propria mea problema. e-mail: ogagakunta@gmail.com pute?i sa-i trimite?i un e-mail daca ave?i nevoie de asisten?a sa în rela?ia dvs. sau în orice alt caz sau WhatsApp, la +2348069032895
    1) Vraji de dragoste
    2) Vraji de dragoste pierdute
    3) Vraji de divor?
    4) Vraji de casatorie
    5) Vraja de legare.
    6) Vraji de rupere
    7) Alunga un iubit trecut
    8.) Dori?i sa va promova?i în vraja dvs. de birou / Loterie
    9) dori?i sa va satisface?i iubitul
    Contacta?i acest om grozav daca ave?i vreo problema pentru o solu?ie de durata
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere