luni, 17 ianuarie 2011

Faze de belit fasolele:))

Gradele prieteniei la bărbați în funcție de cum se-njură intre ei:

Nu știu cum îi la voi fetele, nici nu mă-nteresează, că oricum între voi există cele mai dubașe întâlniri cu vorbit pe la spate și nesincerități. La bărbați îi mai simplu, pentru că bărbații îs mai simpli (adică nu mai complecși decât ar trebui). Cel mai ușor poți măsura prietenia dintre 2 bărbați în funcție de cum se-njură. (Pentru că acest blog este fără înjurături, vom folosi în loc de ”pulă”, bulă, ș-așa mai departe.)
1) Când doi dau mâna pentru prima dată, nu vor înjura fără rost, astfel dovedim că dacă nu se cunosc nu înjură.
2) După ce încep să vorbească unu cu altu, apare prima bulă zisă impersonal. ”Măăă, bula mea, știi cum îi,  degeaba faci, că no…Știi cum zic, nu?”, ălalalt: ”Știu, Știu…”
3) În timp, după prima bere, mă rog,vorba vine ”prima bere”. Primele beri, deci. ”JUR! Atâta peștele am prins, ia! Ba nu, atâta! Jurrr!”, ălalalt: ”Hai mă du-te-n bula mea de-aci!”
4) Beți, în toiul discuțiilor filozofice apar adresările: ”Mă Bulă, hai să-ți spun io cum îi cu femeile astea. Tăte-s niște…niște…hâc…niște…Du-te lasă-mă că nici nu-i bine a pomeni…”, ălalalt dă din cap afirmativ.
5) Suprema, înjurătura care poate fi rostită doar de cei mai buni prieteni și cei mai mari dujmani: ”Te bag în bizda mă-tii, mă. Cum bula mea ai trecut și examenu ăsta? Toată noaptea ai băut cu mine!”, răspuns final, complet, indubitabil: ”Bula mea…

                                                            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu