sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Titlu...

O noua seara...o noua zi care trece...nimic nou...
Am fost la biserica:))...foarte neobisnuit pentru mine...nu am mai mers de mult. Evanghelizare...destul de dragut...fete faine tot ce vrei:))...mai multe pacate mi-am facut deci mai bine stateam acas':)).
Stau si ma gandesc la ce am realizat ziua asta...si ajung la ce concluzie...nimic. Nu am facut nimic neobisnuit inafara de faptul ca am mers la biserica...
Stau si ascult muzica...muzica care ma linisteste, ma ajuta sa trec peste multe, ma ajuta sa imi fac o idee despre ce puteam face ziua asta si nu am facut...si sunt multe care nu le-am facut, multe care puteam sa le fac...dar cam prea tarziu...de obicei imi dau seama cam in ultimele clipe ca puteam face unele chestii care mi-ar fi facut ziua mai frumoasa...
Astept ceva si nu mai vine...habar n-am ce astept dar astept...nu stiu cum se face dar nu mai vine odata... Sunt putin dezamagit parca, suparat nu pot spune ca sunt ca nu prea am motiv...dezamagit?...nu stiu. Nu mai stiu nimic...vreau sa dorm. Nici nu am stiut ce titlu sa pun la postare...Ma simt aiurea ...ma simt cumva...cumva.
Nu ma gandesc decat la faptul ca am fost la biserica...de parca ce minunatie am facut eu...am mers la biserica....wow. Habar n-am ce inseamna chestia asta...Ma incurc deja...
Vreau sa imi revin...orice ar insemna asta... Mai bine pun capat aici ca sincer habar n-am unde vreau sa ajung si ce am vrut sa scriu in postarea asta...Am batut putin campii...
     
Scorpions-She Said

Asculta mai multe audio diverse

                                                                         Pa!

Un comentariu: