miercuri, 30 noiembrie 2011

Eu NU iubesc România

Nu. Nu am nici un motiv pentru care să spun că sunt patriot. Spuneți-mi voi unul...
Eu Nu iubesc România... Pentru că nu îmi oferă nimic. Pentru că nu avem nimic... Murim cu zilele în spitale de rahat, mâncați de cancere și de boli.... Ne chinuim să facem o facultate (în care condițiile sunt cum sunt), după care o terminăm și ne trezim că nu avem unde să ne angajăm. Te trezești că termini o Politehnică sau mai știu eu ce facultate cu "prestigiu" și te angajezi la McDonald's, dacă ai noroc. Eu chiar nu văd rostul.
Chiar sunteți atât de mulțumiți cu traiul vostru? Chiar vi se pare că o duceți bine? Sunteți fericiți cu meseria pe care o aveți, sau poate nu ați visat niciodată la ceva mai mult... Asta facem noi, românii... Ne mulțumește puținul. Niciodată nu am căutat o cale să progresăm... "Las' că e bine și așa..."...Veșnicele vorbe care îmi ridică tensiunea... Nu, tocmai. Că nu e bine. Dacă ar fi bine, dacă am trăi într-o țară în care ar fi apreciate valorile și în care ar fi susținute, atunci probabil aș spune și eu că "e bine așa".. Dar din moment ce sunt promovați inculți ca Florin Salam sau mai știu eu cine, nu cred că mai am ce spune despre țara în care trăim și despre cultura ei....
Sunteți mulțumiți de sistemul sanitar? De nivelul de învățământ? De conducerea țării? De tot ceea ce alții au și noi nu avem?
Da... Romania e o țară foarte frumoasă. Avem niște peisaje unice, dar oamenii sunt tot mai de rahat. Sunt din ce în ce mai adânciți în gunoaie, răutăți, mizerii.. incultură... Și asta sincer umbrește orice peisaj frumos.
Îmi pare foarte rău, dar eu nu iubesc România. Îmi iubesc părinții, prietenii, rudele... Iubesc peisajele... Dar nu pot face abstracție de ceea ce se întâmplă cu adevarat în România, pe lângă toate aceste calități. Și sunt sigur că, cu prima ocazie, aș pleca de aici undeva unde civilizația e la ea acasă și unde pot să merg pe stradă fără să mă gândesc că vine unu și îmi dă în cap, și fără să ma feresc de scuipații de pe trotuar. 

                                       
                                                                        Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu