duminică, 13 noiembrie 2011

Azi... mă doare sufletul...

Simt, astăzi, mai mult ca întotdeauna, că orice aș face nu pot să satisfac pe nimeni... Orice sunet, orice zâmbet, mi-e șters... Mi-e tot mai greu și am impresia că nu mai pot.. dar lupt! Pentru o cauză pierdută, normal, ca de obicei, dar lupt... Cel puțin asta cred...
- Ce ai?
- Nu știu ...
- Cum adică nu știi?
- Nu știu, nu mă simt bine!
- S-a întâmplat ceva?
- Probabil. Nu știu. Sigur! ...
- Ce simți?
- Nu ştiu, mă simt neputincios. Simt că... nu mai pot să respir, nu mai pot să fac nimic...
- Adică? Dar te doare ceva?
- Nu știu.
- Cum adică nu știi?
- Sufletul... azi mă doare sufletul ...

Totul e gri! Totul e negru chiar... M-am obișnuit însă cu întunericul ăsta... Face parte din viața mea ...

                                  Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu