marți, 7 februarie 2012

14 Februarie ...

Urăsc sărbătorile! Cel puţin, urăsc sărbătorile la români. Urăsc desfășurătorul sărbătorilor românești! Cel mai mult însă urăsc Valentine`s Day ! Nu mai pot...! Inimioare, inimi, cupidoni și iubire cât încape! Super!
Orice bou se simte obligat să cumpere flori, orice tută se simte obligată să " se simtă sexy" şi să facă sex "romantic" ! Că aşa se face.
Mi se pare foarte falsă ideea unei zile în care îndrăgostiţii ar trebui să îşi arate mai mult dragostea decât în alte zile... De ce? Pentru că e Valentine`s Day. În restul zilelor, dă-o dracu' de prietenă, dar acum, de Valentine`s Day, trebuie să o iubesc foarte mult şi să o preţuiesc. Chiar dacă întreg anul m-am purtat cu ea ca şi cu o cârpă.
O mai urăsc şi pentru că e o sărbătoare comercială, inventată doar pentru a creşte vânzările de idioţenii ale unor magazine... O urăsc pentru că nu suport pernuţele chinezeşti sub formă de inimă, pentru că nu suport petrecerile cretine şi lumânările de biserică vopsite în roşu, pentru că nu suport cinele romantice doar de faţadă, pentru că nu suport să ne arătăm iubirea de sex opus doar o dată pe an, pentru că incită la ipocrizie, pentru că nu îmi place şi gata!...
Pentru că sunt bombardat cu tot felul de inepții despre "cupluri perfecte", pentru că voi afla că ăla a dus-o pe aia la Paris, pentru că toate revistele şi toate emisiunile de căcat vor învăţa femeile cum trebuie să fie şi cum trebuie să se comporte cu bărbatul perfect, pentru că nu pot să fiu perfect....
Mai urăsc idioțenia asta şi pentru că nu există o zi a oamenilor singuri!
Ok... Am impresia că dacă m-ar teleporta cineva într-o zi din ajunul lui 14 februarie, fără ca să știu în ce zi anume mă aflu, aș afla îndată ce intru pe rețelele noastre de socializare. Îndată. Toți bat alarma cu mesaje a căror sens comun este “I hate Valentine’s Day!!!” . Exact cum fac şi eu acum....Începe să mă irite asta.
Hai să fiu totuşi puţin mai realist... Exact cum am spus iniţial, sunt total de acord că e o cretinitate că o sărbătoare a dragostei să fie folosită în scopuri mercantile. Dar... Chiar trebuie să țipăm în gura mare că urâm sărbătoarea asta? Mă cam contrazic, dar nu ar fi prima oară... Strigătele astea iau amploare și încep să miroase a disperare decât să demonstreze indiferența și ura față de-această sărbătoare. Sunt absolut sigur că orice om care zice asta, dacă ar avea o persoană care sa îl iubească, n-ar scrie despre asta. Iată hai să fiu sincer... Eu dacă aș fi iubit, probabil că aș iubi sărbătoarea asta. Şi eu vreau să o iubesc, dar nu am motiv....
Și asta e dureros, în schimb seamănă a adevăr.

                                                                Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu