duminică, 25 septembrie 2011

M-am săturat 3 ...

Din nou aceeași postare, episodul 3... Cred că v-ați săturat și voi de câte m-am săturat eu....
M-am săturat să fiu mințit în față de dimineața până seara. M-am săturat de oameni falși...M-am săturat ca minciuna și prostia să iasă mai mereu la suprafață. Să umple paginile ziarelor și ecranele TV. M-am săturat să mi se spună că avem o țară minunată dar oamenii sunt de rahat. M-am săturat de manelele care îți sparg urechea din mașinile celor opriți la semafor. De scuipații de pe stradă și de faptul că trebuie mereu să mă feresc să nu calc în ei. M-am săturat de gunoaiele azvârlite pe oriunde. Și după aia tot ei se plâng că avem o țară de rahat. M-am săturat de oamenii care acceptă orice umilințe la servici și orice job de 2 bani doar din lene  de a învăța ceva nou sau de a căuta mai mult. Banul e regele nostru și toți se închină lui. Pentru un ban în plus unii ar vinde-o și pe măsa dacă cineva le-ar cere.
M-am săturat de îndoieli, de întrebări, de nerăspunsuri… M-am săturat de tine, de ascunzișuri, de minciuni. M-am săturat de mine, de furie, de lacrimi, de nezâmbete. M-am săturat de nemulțumiri, de așteptări, de dezamăgiri. M-am săturat de dorințe, de vise aruncate, de concepții. M-am săturat de promisiuni, de cereri, de rugăminți.
M-am săturat de toată mitocănia din jurul nostru. Am ajuns cu toții o haită de brute primitive, fără mamă, fără tată. Nu ne mai pasă decât de noi înșine și suntem capabili să ne vindem părinții și copiii doar din lene. M-am săturat de țara asta de căcănari care văd în tot ce e în jurul lor doar ceva de furat...
Cred că sunt multe alte lucruri de care m-am săturat... Așa că 100 % va fi și un episod 4... Nu mai pot pur și simplu să trăiesc în țara asta. Chiar așa de mult cer? Chiar așa de deplasat vi se pare că cer o țară civilizată cu oameni care încă mai știu ce înseamnă bunul simț  ?!
Vai și amar! 


                                                                      Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu