marți, 31 ianuarie 2012

M-am săturat 4 ...

Se pare că am ajuns şi la ziua asta... Când voi spune pentru a 4-a oară într-o postare "M-am săturat".. Eu unul, pe langă toate celelalte lucruri de care m-am săturat, pe care le-am enumerat în celelalte postări şi care bineînteles că sunt încă actuale, cred că voi mai enumera şi aici câteva...
M-am săturat să mă abţin, m-am săturat de rutină, m-am săturat de atitudinea voastră de sclavi. M-am săturat de lipsa de respect, lipsa de onoare sau lipsa de înţelegere. M-am săturat de societatea care încearcă să ne dreseze şi care ne bombardează cu tot mai multă prostie în fiecare zi. M-am săturat de lucrurile înţelese greşit şi de lucrurile care sunt intenţionat întelese greşit. M-am săturat să-mi încarc creierul cu tot felul de informaţii care oricum nu-mi vor folosi la nimic niciodată.... M-am săturat să-mi dau seama în fiecare seară că în ziua respectivă am realizat mult prea puţin din ce mi-am propus. M-am săturat să înjur în gând. M-am săturat de natura umană, m-am săturat să fiu judecat după felul în care mă îmbrac, fără ca măcar să fi purtat o conversaţie cu mine, să vezi cum sunt de fapt. M-am săturat de oamenii care au citit 2 postări de pe blog şi deja cred că ştiu totul despre mine şi-mi dau sfaturi de viaţă sau îmi plâng de milă şi îmi vorbesc de sus. M-am săturat să-mi dau seama târziu că-i deja prea târziu. M-am săturat să aud că n-ai cum să eviţi destinul (am spus de multe ori că nu cred în destin, cred că e doar un pretext, o iluzie pe care oamenii o folosesc pe post de scuză).  M-am săturat de băse, boc, udrea, videanu, berceanu, blaga, năstase,etc. M-am săturat, de ANI, DNA și justiția chioară. De politicienii corupți, comisionari, afacerișiti, blatiști și bișnițari. De sindicaliști. M-am săturat de munții de gunoaie care ne înconjoară. De aerul poluat pe care-l respir. De mizerie, pisici și maidanezi. M-am săturat de laşitate. M-am săturat să mă tem de eşec fără să am ce pierde. M-am săturat să mă dau bătut fără să încerc. M-am săturat de regrete. M-am săturat să visez. M-am săturat de ura asta care pluteşte prin aer. M-am săturat de atâta indiferenţă pentru lucruri care chiar merită. M-am săturat de certuri, ţipete, păreri contradictorii. M-am săturat de tot ce nu merită atenţie.
M-am săturat să fiu nevoit să renunţ la lucrurile pe care le iubesc pentru că aşa trebuie şi aşa e bine pentru viitorul meu. M-am săturat să plec sau să-i văd pe alţii că pleacă.
Sunt mult mai multe lucruri pe care aş putea să le includ aici. Dar deocamdată, ajunge..M-am săturat de ţara asta întoarsă pe dos.

                                                    Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu