miercuri, 2 martie 2011

Cartea mea...

Mi-am pierdut cartea la istorie. Şi ieri, şi azi am căutat ca un nebun vreo 3 ore după ea. Nu am găsit-o nicicum. Am scos tot din dulap. TOT. Inclusiv poliţa care desparte compartimentele de la dulap. Cu ocazia asta am şi aspirat în dulap şi am pus toate caietele mele în ordine. Cartea mea nicăieri. Am căutat în cameră, sub pat, în cămară... În maşina de spălat!!!...În frigider, în cameră la ai mei. Nimic...Toată casa am răscolit-o de nebun...Mama o crezut că nu îs normal...Şi ca să vezi în ultima faza că, din pură întâmplare îl întreb pe Cristi dacă are habar despre cartea mea.

Andrei Radu: bă
Andrei Radu: nu ai cumva 2 cărţi de istorie?
Andrei Radu: nu îmi găsesc cartea bă
Vonica Cristian: nu bă
Vonica Cristian: da a ta îi la mine

Deci da. Să nu îţi vină să te împuşti? Cristoase Doamne!!!
                                                                               Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu