vineri, 11 martie 2011

Muzica de vineri...(ep.1)

Ideea e că m-am gândit că ar fi cât de cât interesant să creez o nouă rubrică. Se cheamă asa cum zice şi titlul (Muzica de vineri). Va apărea în fiecare vineri, sau cel puţin asta e intenţia, şi va conţine ce altceva decât.. grozăvii. Adică melodiile care mi se par mie că merită puse pe blog. Melodiile care îmi plac mie. Oricum în majoritatea postărilor mai puneam câte o melodie din când în când, deci m-am gândit că de ce să nu fac o rubrică nouă, special pentru asta. Deci hai să vedem ce avem pt astăzi şi să îţi faci singur o părere. Deocamdată 10, poate în viitor mai multe :).

Sister Hazel - Best I'll Ever Be


RHCP - Snow


RHCP - Californication


Eric Clapton - Wonderful Tonight


Scorpions - The Best Is Yet To Come


Scorpions - Sly


Scorpions Lorelei


Scorpions - Miracle


Metallica - Turn The Page


Eric Clapton - Layla



P.S.: Sper să vă placă ce ascult eu... Dacă nu vă place, vineri e o zi neagră pentru voi (glumesc desigur:)) )
                                                                 Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu