miercuri, 13 aprilie 2011

Eu nu pot cu pixu'!

Bă eu nu pot să scriu cu pixul... Deci de foarte mult timp scriu cu stiloul. Şi îmi tot zice lumea de ce nu scriu cu pixul. Dar nu pot. Am vreo 400 de pixuri, pe culori, dar nu le folosesc...
Ideea e că am un stilou de 7 ani. Şi s-o rupt în 400 de bucăţi. L-am lipit cu scoci, cu bandă de izolat, cu picătura, cu super glue, cu aracet, cu extrem power. Nici nu cred că există aşa ceva, dar cred ca aţi prins ideea. Dar îmi place enorm cum scrie. Am scris 7 ani cu el, trăznească. Şi i-am zis lu mama că vreau să îmi cumpăr un stilou. Că sunt sigur că ar mai fi rezistat maxim 2-3 zile. Odată în ora de info s-o rupt în două:|. Scriam linistit şi numa văd că se blegeste. Ce dracu :)). Şi am zis că îmi cumpar altu. Mama o vrut să îmi facă ea o surpriză, minunată surpriză, şi mi-o cumpărat un stilou. După ce că o şi dat 18 lei pe el, scrie incredibil de grooos. Nu îmi place să scrie gros. Deci nu supooort să văd un stilou că scrie gros. Şi mai şi zice mama "să nu te mai prind cu ruptura aia de stilou"...
Eram trist. Avea o peniţă aşa de faină, după 7 ani de uzură, nici nu atingea hârtia când scria. Şi ăla nou scria ca moartea. Şi noroc cu tata! Mă plângeam că nu îmi place noul stilou, eram nefericit :)) şi vine tata... "Ooo... peniţele sunt la fel, cărbunele e la fel. Stai 2 secunde". Şi se apucă şi le desface şi le mută între ele.:O. Îmi ziceam în gândul meu "le-o trăznit pe amândouă".
CE VORBEEEŞTI? Acum am stilou nou, cu peniţa de 7 ani, care scrie incredibil. So, I'm happy. Uhuuu!
                                                                                     Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu