marți, 19 aprilie 2011

Mr. Nobody - artă cinematografică


Recomandare: Bea 5 cafele, încuie uşa, asigură-te că nu te deranjează nimeni, trage jaluzelele, scoate netul, închide telefoanele mobile şi uită-te!

Mersi mult Mihai pt recomandare. Încă din primele minute îţi poţi da seama că e un film original, deloc tipic şi ciudat în sensul bun al cuvântului. Fiecare scenă care se succedă te ţine captiv şi te transpune în locuri şi stări nebănuite. Se vede foarte clar că fiecare act a fost lucrat cu cap.
Probabil cel mai adânc şi cel mai bun film pe care l-am văzut în viaţa mea. Şi am văzut destul de multe. Un film în care realitățile se întrepătrund într-un asemenea hal încat nu mai ştii care este cea "reală", ca apoi să afli că toate ar fi, că totul este nimic şi că nimicul este un tot, că orice alegere este ideală şi că toate alegerile au fost făcute de către fiecare dintre noi.
Nu am să dezvalui misterul acestui film, ci am să vă spun doar că este o adevarată capodoperă cinematografică. Mai luăm în calcul şi faptul că sunt oferite o mulțime de explicaţii ştiinţifice pt diferite fenomene. Pe scurt, un film de nota 10.
Şi credeţi-mă nu are absolut nici un rost să vă uitaţi la trailer. Nu o să întelegeţi absolut nimic, şi o să vă faceţi o imagine nu tocmai bună despre film. Uitaţi-vă la film şi garantez ca nu veţi regreta.
                                                                         Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu