vineri, 1 aprilie 2011

Muzica de vineri...(ep.4)

Vineeeeri. Nu ştiu cum sunteţi voi, dar eu mă simt cam ciudat în perioada asta. Adică aştept foarte tare vara. Să ştiu că vine seara şi ies în oraş, fac diverse lucruri care mă relaxează. Aşa ce fac...? Eventual mă prinde seara făcând cine ştie ce teme prosteşti, sau în cel mai bun caz râncezesc pe scaunu' ăsta care deja nu mă mai suportă şi o cam început să scârţâie. Deja încep să o lungesc şi trebuie să pun şi eu câteva melodii :)) Aşa că pun nişte balade pe care le ador.

1. Deep Purple - Wasted Sunsets


2. Metallica - Nothing Else Matters


3. Scorpions - She Said


4. Metallica - The Unforgiven I


5. Metallica - The Unforgiven II


6. Metallica - The Unforgiven III


7. Scorpions - Always Somewhere


8. Scorpions - Still Loving You


9. Scorpions - Wind Of Change


10. Guns N' Roses - Don't Cry


11. Guns N' Roses - Knocking On Heavens Door


12. Guns N' Roses - November Rain


                                                           Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu