luni, 22 august 2011

Am revenit la...realitate

Da!... O zi frumoasă, o zi chiar interesantă! Am văzut și eu ce înseamnă să ai... bani! Se zice că banii nu aduc fericirea... Mda... Nu o aduc, o întrețin!
Uneori visez sentimente. Nu e vorba de personaje bine definite care să mă facă vesel sau trist, ci de stări și emoții pur și simplu. Sufăr în somn fără să mă chinuie vreo persoană anume, mă bucur și râd fără să știu de ce, sau mi-e o teamă cumplită chiar dacă nu e nimeni în vis care să mă sperie. Totul se întâmplă cu o intensitate atât de mare încât dimineața, când mă trezesc, stările alea le port încă în mine... și mă definesc cel puțin în prima parte a zilei. 
Trece și vara asta, și nu am realizat mare lucru. Mi-am propus să fac așa de multe, nu prea am făcut nimic. Zilnic aștept să vină ziua următoare, sperând ca ceva interesant să se întâmple. Am cunoscut oameni grozavi, am ajuns să țin enorm la oameni absolut magnifici.  Le mulțumesc din suflet. Și vin unele zile, spre exemplu astăzi, în care 
într-adevăr am observat că banii întrețin fericirea. Și o întrețin îngrozitor de frumos... Cred că pentru o clipă am fost invidios. Vroiam și eu! Până mi-am dat seama că poate o casă imensă cu piscină și tot ce vrei nici nu se compară cu un amărât de apartament de 2 camere, dar în care există armonie... În care prin simpla prezență în casă, se pune suflet!
M-am întors la simpla mea viață... Simplă, dar unică...Și frumoasă!
Aplauze căci m-am întors!... Aplauze căci mi-e scârbă...Cum de eram așa orb!? Astăzi mi-am pus ochelari!

                                                                               Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu