duminică, 14 august 2011

Cutie...

Vorbeam astăzi cu un prieten a cărui ziuă de naştere a fost cu câteva săptămâni în urmă, şi nu prea am apucat să vorbim despre asta. Şi printre minunatele mele întrebări despre cum o mai duce , i-am pus o întrebare cât se poate de normală, zic eu... Ce cadouri ai mai primit şi tu de ziua ta?...La care, prin lunga listă de cadouri, mi-a sărit în ochi cuvântul "cutie".. Cum mă..cutie? Pai ce cadou îi ăsta... Adică ai primit de ziua ta o cutie?..."Da"... Păi ce dracu să faci cu ea?.." Păi... nu ştiu"...
Ok. Apăi dacă prietenii mei mi-ar cumpăra aşa ceva, i-aş mardi cu căramida peste xilofon. Acuma, ce înţelege majoritatea prin "cadouri"..-cretinătate neinspirată pe care dau bani puţini ca să pot să mă duc la ziua lui X şi să beau pe banii lui. Cuvântul cheie aici este "neinspirată" pentru că atunci când vine vorba de daruri, contează valoarea lor pentru persoana căreia i le dai, nu valoarea pentru ăla de la care le cumperi, logic. Că mie degeaba îmi dai o rochie de la Coco Channel-deja are mama mop pentru parchet...
Bun... Cutie...Păi ce dracu să fac cu o cutie? Locuiesc într-una. Îi zice apartament cu 2 camere. Dă-mi o cutie de ziua mea să te bag în ea şi să te expediez FedEx în ... Irak... Da fratele meu, ia-mi o cutie... precis am unde să o pun... Cumpără-mi un cadou cretin cât mai mare, am un apartament enooorm, care abia aşteaptă să fie decorat cu căcaturi. Exact ca un proaspăt vas WC!

Acu ceva vreme mă sună o prietenă (ca o paranteză, în paranteză, nu ştiu de ce dracu majoritatea femeilor au impresia că eu am răspunsul la toate întrebările lor cretine) şi mă întreabă ceva de genu-" Hey, am o prietenă, m-am gândit să îi iau un cufăr de ziua ei - cum ţi se pare?" Ok, trebuie să admit că orice cufăr e un pic mai cool decât o cutie. Dar..wtf, tot o cutie rămâne! Întreb şi eu - " De ce penisul meu ai dori să îi cumperi aşa ceva?", la care ea îmi răspunde fericită şi mulţumită de sine: "Ca să aibă în ce să-şi pună creioanele!". Ok, ştiu că unele femei sunt stupide şi că habar n-au de ce au un buzunar mai mic la blugi (e vorba de ăla pe care bărbaţii îl folosesc ca să îşi ţină bricheta) şi că sunt un dezastru al depozitării (să nu discutăm acum despre asta), însă nici măcar această specie nu subestimează valoarea unui SERTAR!
Ăla e locul în care oamenii normali îşi ţin creioanele. Iar dacă pleacă undeva şi le iau cu ei, ghici ce? Nu le trebuie un nenorocit de cufăr pentru asta!

Trăiesc într-o ţară de idioţi neinspiraţi. Oricum, dincolo de non-inspiraţia mioritică, chiar magazinele influenţează prostia cumpărătorului. Am văzut nişte seturi idioate de genul : pix, carneţel, brichetă, stylish, pluuus...briceag! Ok, deci tipul care primeşte acest rahat este un fumător, cu ceva stil, care lucrează într-un mediu agitat. Fumător de la brichetă, cu ceva stil, ca nu îi faci unui ţăran pocnit cadou un pix de 3 milioane şi care lucrează într-un mediu agitat, pentru că e genul care trebuie să ia notiţe, deoarece se întâmplă multe în jurul lui şi nu le poate ţine minte. Iar acestui om îi dai şi un...briceag! Poftim, da , comision 17%, banca zice că suntem insolvabili, da, şefu, notez, îmi aprind o ţigară că nu mai pot de nervi.... ah..în loc să scot bricheta am apucat briceagu...stai aşa că te sun în 5 minute... Păi ce dracu!!! Mai bine îi puneai o rolă de hârtie... Sau mai ştiu eu... o bâtă cu ţepi, de ce nu? Poate i-a plăcut istoria...

Din tot ce am primit până acum, cel mai tare m-a bucurat o poză de la un prieten bun (cine ştie cunoaşte)... Adică sincer, a fost un cadou simplu, dar original. Întradevăr mai fac şi eu împreună cu prietenii mei cadouri de genul o uşă de dacie ruginită sau un panou cu CIRCUL GLOBUS furat de la colţu străzii şi pus pe un lemn de aproximativ 3 metri... Dar astea se numesc glume... Sunt sigur că nu are cel căruia i-am dat uşa ce dracu să facă cu ea, sau cel cu circul...eventual a ştiut când vine circul în oraş... Dar cam atât! Dar astea sunt nişte glume... Nu îi cumperi cuiva o cutie pentru că are nevoie de ea... Wtf!

Tu ce ai face c-o cutie?

                                                                      Respecte!

2 comentarii:

  1. Iti impartasesc mirarea . . cum sa fie o cutie un cadou? Cat despre intrebare, probabil as face-o sa nu mai fie cutie, imi trebuie doar un briceag :)). (Uite ca am mai ajuns odata pe aici, frumos blog).

    RăspundețiȘtergere