marți, 9 august 2011

Încredere

Asta e pentru că am prea multă încredere. Pentru că nu îmi dau seama de anumite chestii de care probabil ar trebui să îmi dau seama. Îmi pun încrederea în anumite persoane care pe urmă mă fac să mă gândesc... Oare sunt nebun sau nu? Câți dintre noi mai acordăm încredere cuiva din prima secundă? Nu prea mulți, nu? Există însă! Uită-te la mine!
Și până la urmă, cu ce se mănâncă încrederea asta? Când e bine să ai încredere în cineva? Când e bine să nu? Și daca nu ai încredere din prima secundă, de când începi să ai...?
[...]
Hai să-mi bag și eu ceva în ele întrebări... Punem întrebări doar pentru că nu avem încredere în conștiința noastră și în ceea ce știm, dacă știm ceva. Faci ce faci, te învârți, te uiți, te duci, te întorci și tot pronunți cuvântul "încredere". Unii au încredere oarbă și când se ard, suflă și în iaurt. Alții au încredere și când se ard, după, continuă să aibă încredere oarbă. Alții sunt sceptici din start. Câți oameni, atâtea feluri.
Un singur lucru e cert: Băga-ți-ai ceva în ea încredere!

                                                                      Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu