marți, 30 august 2011

Timpul trece...

Citeam noul blog al lui Oneasă, o să dau și link imediat ca să îi fac puțină reclamă : http://filedenisip.wordpress.com/ , și mă uitam la titlul blogului... File de nisip.. ...Timpul trece.
Cel puțin ultima parte mi s-a părut chiar interesantă și mă gândeam să fac și eu o micuță postare...Nu de alta dar văd că iar nu mai scriu nimic și iar se întreabă lumea ce am pățit.
Timpul trece... Într-adevăr timpul trece și noi ne schimbăm, nu e nimic nou, știam asta, dar e una să știi asta și alta să realizezi. Ma uit în viața mea și în cea din jurul meu și văd că toți avem micul nostru univers, fiecare are viața lui și a fiecăruia e din ce în ce mai aglomerată, mai complicată, mai frumoasă/nasoală, fiecare își făurește viața, nu? Eh, nu e chiar așa, pentru ca o viață să fie într-un anumit fel trebuie să contribuie mai mulți factori pe care nu prea am chef să-i enumăr acum.
Ideea e că mai nimic nu e simplu pe lumea asta, știu că poate fi simplificat, dar niciodată nu va ajunge atât de simplificat încât să o numim viață simplă. Fiecare are acum un job, o școală, un grup de prieteni, un hobby, o ceva... Nu pot să cred cum trece timpul....parcă ieri mă chinuiam să învăț tabla înmulțirii... 
A trecut și vacanța asta cu o viteza mult prea mare...Stau și mă gândesc că mai am un an, probabil cel mai greu dar probabil și cel mai frumos. Un an și e gata! Nu pot să cred... Atunci când ești copil parcă timpul pentru tine trece așa de greu și frumos... atunci când ești copil înveți ce e joaca, atunci când ești copil înveți ce e bucuria și de ce nu... atunci când ești copil înveți cum e să iubești și cum e să pierzi... Dar vezi tu, copilăria ta durează doar vreo 18 ani în care poate tu nu ai apucat să faci tot ce ți-ai dorit și fără să îți dai seama, trece! trece iar tu devii un om matur cu griji, probleme și tot felul de planuri de viitor, iar cu trecerea asta uiți cum e să fii copil.. Trece timpul și de multe ori el îți lasă ție răni care nu trec indiferent de cât timp ar trece... Trece timpul și ți-e dor de acel trecut, trecutul acela în care erai doar un mic copil îndrăgostit, fără nici o grijă și cu multe vise... 
Timpul trece!

                                                                       Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu