miercuri, 2 februarie 2011

Am văzut multe la viaţa mea...

Mda....Am văzut multe la viaţa mea. Am văzut perverşi de pe Târgu Ocna, am văzut retardaţi, am văzut diferiţi câini care fac trick-uri şi salturi mortale, cântăcioşi care se isterizează cand nu pot să cante, am văzut oameni în toate ipostazele...Toate prostiile, nu? Ei bine, avem aici una dintre cele mai mari prostii din câte puteau exista în lumea asta. Clipul următor este despre o...furnică. Însa e o furnică nebună...sau proastă...înca nu mi-am dat seama :)) Înca lucrez la analiza psiho-psihiatrică...Se vede că nici eu nu mai sunt normal :))...Dar măi, parcă erau mai deştepte vietăţile astea...



Si dacă tot prezentăm o furnică nebună, hai să nu ne oprim aici. Să trecem la păsări, mai exact la bufniţe. Care, unele, sunt mai retardate săracele. Înca nu m-am decis, dar cred că ştiu ce se întamplă în clipul de mai jos...Exista 2 posibilităţi: ori păsărica e cam dusă, ori execută o kata. Kata este acel grup de exerciţii în karate în care te lupţi cu unul sau mai mulţi inamici imaginari... Nu ştiu nici eu sigur.



Mai bine mă abţin! :))

Jon Heintz - Rain


                                                                      Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu