luni, 21 februarie 2011

Iubire?

Stau pe scaun. Doar zuruitul unui cooler, şi acela obosit, se chinuie să spargă intunericul acustic. Mă uit în jurul meu şi văd o mulţime de lucruri...care parcă niciodată nu au fost aşa de importante ca acum. Atatea lucruri importante sunt neimportante uneori. Mă simt ciudat. Nu mă regasesc.Azi am simţit ceva tare aiurea...Am simţit după mult timp că mi-e dor... Într-un moment anume îmi venise ceva în minte:
Iubire...iubirea nu e chiar aşa cum pare... Poţi să o suni de 10 ori pe zi să o întrebi ce face, nu e iubire. Dacă îi trimiţi un buchet de trandafiri uriaş, tot nu e iubire. Dacă o scoţi în oraş la teatru nu e iubire. Dacă pleci de nebun la mare după ea, doar să vă vedeţi acolo, nu e iubire. Dacă o ajuţi să treacă peste cele mai grele momente din viaţa ei, nu e iubire. Păi şi atunci? Mai există iubire?!
Da! Atunci când închid ochii şi ea mă înconjoară cu o fiinţă şi aura ei, apoi deschid ochii şi tot nu văd absolut nimic în afară de ea, atunci e iubire. Dacă vreau să fiu langă ea pur şi simplu, dar nu sunt şi o las să respire, o iubesc. Dacă îmi spune cuvinte grele şi eu vreau s-o strâng în braţe, atunci o iubesc. Dacă mă trezesc dimineaţa cu gandul la ea, ziua îmi merge în funcţie de ce priviri îmi aruncă sau dacă îmi zâmbeşte sau mă rog...de ce îmi spune, şi apoi sunt trist şi melancolic pt că nu sunt langă ea, pentru că nu e langă mine, înseamna că o iubesc. Dacă nu am scris în viaţa mea o poezie, dar pentru ea mă chinui să scriu câteva versuri amărâte, atunci s-ar putea să însemne că o iubesc. Dacă mi-aş da cele două picioare pentru fericirea ei, chiar dacă nu e cu mine, chiar dacă sunt conştient de asta, atunci o iubesc...
Câţi sunt capabili să "iubească" un suflet? Nu un corp sau o înfăţişare...Un suflet! Ceea ce e mult mai adânc decât un simplu corp. Pentru că azi eşti frumos foc iar mâine ai cazut cu gura într-o sapă şi te-ai dus dracului cu frumuseţea ta cu tot... Apoi cât timp e necesar să poţi despacheta un ambalaj şi să constaţi ce se ascunde în interior? Un zâmbet? Sau eventual nişte ochi frumoşi? Astea sunt cele mai simple măşti... Prefer să văd ce nu se vede. Şi uneori pare a fi foarte greu, dar nu e chiar aşa... Iubirea pare a fi focul dintre două (pietre) cremene. Iubirea este un surogat, rezultatul a ceea ce habar n-avem să exprimăm.
Gata cu filosofia că deja dau în S.F.

Vama Veche - Ana

Asculta mai multe audio diverse

Melodia începe pe la minutul 1 si 13...cam aşa.
                                                                       Respecte!



Un comentariu: