marți, 22 februarie 2011

Muzică...săracii

Cred că toţi ştiţi multe clipuri de pe vestitul youtube cu tipu' ăla care îşi face diferite instrumente din legume... Le-am văzut, le-am revăzut, am râs, o fost fain...
Dar văd că din ce în ce mai mult lumea o ia rău de tot şi pot cu tărie să reafirm că trăim într-o lume de nebuni. Din ciclul "ce mai inventează şi cu ce se mai ocupă oamenii" , azi prezentăm orchestra inedită. Mai mult ca sigur că autorii sunt japonezi, că doar numai ei au atât timp liber şi numai ei se puteau ocupa cu asemenea tâmpenii. Nu ştiu ce instrumente sunt alea, dar ştiu că fac al dracului de urât. Deci cine rezistă până la capăt are un os. Eu nu am putut :))



Şi în caz că voi chiar nu ştiţi despre ce tip cu instrumentele din legume vorbeam, deşi mi se pare aproape imposibil, uite-l şi pe el...


Sunt multe, dar am pus unu' la nimereală... E dus tipu'...
                                                                                         Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu