marți, 1 februarie 2011

Justin Bieber - postare speciala:))

Mda... am fost rugat sa fac si eu printre postarile mele obisnuite(adica eu batandu-mi joc de diferite chestii), o postare cu Justin Bieber. Bineinteles ca nu o sa fie foarte diferita de celelalte postari de pe blog, in sensul ca o sa imi bat putin joc de el. Bun...ideea e ca nu am absolut nimic cu el dar vreau sa ne batem joc de el(scuze Mita :D..stiu ca poate o sa ma urasti toata viata dar mersi ca mi-ai dat o idee de postare:)) ). Bun... incepem printr-un clip absolut genial.
Cred ca batranul Ozzy o spune cel mai bine. Nu era nimeni mai potrivit in lumea asta sa spuna replica din clip("Who the fuck is Justin Bieber?"). Caci a fost la un interviu acum zilele astea si a vorbit despre muzica. Reporterul il intreaba chestii, socoteli si pana la urma ajunge si la intrebarea “deci asculti mult Justin Bieber?” Iar Ozzy Osbourne o spune pe sleau, asa cum stie el mai bine :)) Si pana la urma, cine ii Bieber asta?..Un raspuns cat se poate de genial prin penibilitatea sa..."E idolul fetelor"(replica ii apartine unui idiot de pe niste forumuri...)...Absolut genial. Deci e idolul fetelor. Perfect:D...Si altceva ce mai face Bieber asta?..."Buey desteptule...nu stii cine e bieber, bai?... El e cel mai bun cantaret din lume"(o replica care de asemenea am luat-o de pe un forum:)...Deci.. e clar:D...E cel mai bun cantaret din lume si e si idolul fetelor. Va dati seama? Perfect!
Am gasit zilele astea un alt clip referitor la Bieber asta cantaretul si gigolo-ul nr 1 mondial.



Cred ca e un motan. Ca daca era femela l-ar fi iubit si ea, ca toate femeile de pe pamantul asta. Dar asa, pentru ca este motan, este putin gelos pe succesul lui Bieber si ar vrea sa-l sfasie in bucati.
Deci sa recapitulam, in caz ca nu ati retinut... Justin Bieber...numarul 1 mondial...era mai demult o prostie de melodie care normal ca a facut furori pe diferite posturi stupide de televiziune si avea niste versuri de genu.."Eu sunt number one, marele bastan...Si valoarea mea n-o are nimenea"...am retinut versurile fiindca inspira foarte multe...asa...sa revenim. Deci Bieber multi talentosu' si multi frumosu' si gigolo european. Ok? Deci sa nu va luati de el ca o incurcati! Daca va luati de el , va luati de mine!
Incheiem glorios si aceasta minunata postare editie speciala, de parca am fi la oferta de papuci, cu un sfat...Fratii mei, sunteti prea tineri si aveti tot viitorul in fata...Nu mai spuneti la nimeni ca ascultati Justin Bieber, ok? Gata!
                                                                                                        Respecte!

8 comentarii:

  1. Who the fuck is Justin Bieber ?!
    Well, J.B is a gay ! :)))

    Helăăău. :))
    Nu știu ce văd toate fetele la „cap de mop”. :))
    E frumos ?!
    E frumos, da nu prea. :))

    P.S. deci oameni buni, lăsați.l să fie „pă trend„ că așa.i place la copil. :-J

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana,

    Te-ai gandit hai sa ma uit si eu pe net sa vad cine ii Justin Bieber si sa las si eu un comentariu? Ahha suuperr. La 16 ani JB are o voce foarte buna, castiga milioane de euro si are milioane de fani. Tu la 16 ani (daca ii ai) ce faci?:|...mda...si la faza cu frumusetea ma abtin...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, recunosc, canta bine.Atat.
    Altceva ce mai face ?!
    Castiga premii si bani, pentru ce ?!
    Sa se laude.
    Mda, bun asa. :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si .. milioane de fani ?!
    Cred ca, mai bine zis mai mult fane disperate, care ar face orice doar ca sa fie "THE BIGGEST FAN" ! :-@

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai cum ziceai tu...canta bine, castiga foarte multe premii si bani, are milioane de fani sau fane(si el ii un baiat de 16 ani) woww!! Pai cand ajungi asa mare ii greu sa nu te dai mare. Tu te lauzi o luna cand iti cumperi o pereche de tenesi sau mai stiu eu ce...Deci na nici Andrei nu o avut de lucru de cat sa scrie prostia asta de postare da nici el nu crede ce a scris, sunt sigur:).

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca mi.am luat ceva, nu mi.am luat ca sa ma dau mare. Ci, am luat ca.mi place. Si putin imi pasa ce parere au ceilalti despre acel obiect.
    In schimb, asta micu' face orice ca sa apara in reviste/emisiuni etc etc. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai normal nu se pot compara tenesii sau ce iti iei tu cu JB...normal ca face tot posibilul sa fie cat mai popular...asta face orice vedeta:)

    P.S acuma am aflat si eu cine esti:))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai JB face orice sa fie in centru' atentiei. So ..
    in fine, nu am ajuns sa ma cert cu cineva din cauza lu' JB.

    P.S. si ?! ce e de ras ? :)

    RăspundețiȘtergere