miercuri, 23 februarie 2011

Ce... eu nu pot?

Bun. In primul rand articolul de fata e o aberatie. Si probabil ca ar trebui tratat ca atare. Deci recunosc ca postarea asta o sa fie o tampenie extraordinar de mare, dar chiar ma plictisesc...
Ma....zilele astea am vazut si eu pe la vestitul televizor o stire care zicea ca un tablou de Picasso s-a vandut foarte recent cu vreo 40 de milioane de dolari. Adica o sa va arat si lucrarea imediat. Bun. Aud stirea si raman mut. 40 de milioane de dolari? Ai cea mai mica idee cat de mult inseamna banii astia? Absolut enorm. Adica daca esti un om normal, nu cred ca ti-ar ajunge 100 de generatii ca sa castigi banii astia.


Ma uit la tablou si stau si ma gandesc. Uneori chiar nu inteleg arta. Tabloul asta pare asa.. o para care aduce a duduie. Niste linii rotunde, o chestie asa care pare greu de definit. Ok, sugereaza o femeie dar si prin reviste din astea de duzina am vazut astfel de tablouri stilizate… Chiar caricaturi… Pai eu personal am cunoscut desenatori care fac chestii muuuuult mai normale si mai artistice decat domnul asta. Bine poate nu am cunoscut personal dar oricum. Si cum zicea ca il cheama ? Aaa...Picasso.
Apoi culorile. Pai ti se par tie ca ar fi cumva niste culori deosebite? Galben la greu, ceva verde pe acolo si un mov spalacit. Rosul ala din spate parca mai are o intentie de "tensiune", dar asta doar ca sa fie si ceva de bine zis despre tablou. Ca sa nu mai zic de raftu' ala din spate...Sau ce dulap o fi... In primu rand e stramb...
Si sa dai 40 de milioane de dolari pe asa ceva? Hmmm...

Insa, pentru ca romanul e inventiv, si mai ales eu, m-am gandit sa incerc si eu... Ce...eu nu pot? :))
Adica sa nu il vand chiar cu 40 de milioane, sa fiu putin mai generos. Cer si eu 2 lei pe el. Deci mie mi se pare cel putin la fel de reusit ca cel al lui Picasso. Asadar, cine doreste tabloul, 2 lei :))


Bun. Acum uita-te te rog la desenul meu si da-ti cu parerea si tu. Ce linii, ce finete a detaliului. Ce chestii interesante. Apoi ceea ce reprezinta e mult mai interesant decat duduia lu' Picasso. Adica ma rog, eu am incercat sa fac un fel de Fred Flinstone, dar nu prea mi-a iesit. E ok totusi! Chiar face banii, pe cuvant.
                                                                                       Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu