luni, 7 februarie 2011

Yahoo Answers...întrebări absolut retardate :))

Ooo.. ne plac proştii, nu? Cel puţin mie îmi plac: )). Mai ales ăia mult mai proşti ca noi. Păi atunci, articolul de faţă ar trebui să fie interesant. Avem aici o colecţie, dacă pot să îi spun colecţie, de "bijuterii"- întrebări retardate puse de utilizatorii Yahoo Answers. Ştii site-ul ăla...Te loghezi, pui întrebări şi ceilalţi încearcă să raspundă cât pot ei de bine. Săracii, chiar se chinuie şi de obicei reuşesc să dea răspunsul corect. Doar că, aici, unele din întrebarile astea m-au făcut să mă gândesc...oare chiar există oameni aşa de tâmpiţi? Cred că asta e o nouă postare din ciclul "Doamne mare Ţi-e grădina..."

1: Acum cateva zile am adoptat un copil dar nu mai îmi prea place. Cum fac să-l dau înapoi?
2: Cum să fac un copil negru? Cred că a avea copii negri ar fi drăguţ, deci ce să facem eu şi prietenul meu să facem unul? Nu vreau să adopt unul, vreau unul al meu.
3:Cât de repede se descopun cadavrele? Există vreo cale să grabeşti procesul?
4:Vreau gemeni! Cum să-i fac? Trebuie să fac sex cu 2 tipi diferiţi?
5:Ar trebui să-i dau papucii prietenei mele? A făcut sex cu 3 bărbaţi dar ea zice că nu m-a înşelat pentru că a folosit prezervativ. Chestia asta se cheamă înselat?
6:Poate cineva să-mi traducă propoziţia asta în spaniolă? Nu vorbesc spaniola dar aş vrea să spun “pune banii în plasă şi fă asta repede”.
7:Cum iţi dai seama dacă cineva e baiat sau fată? Ca de exemplu atunci cand numele lor nu e prea evident, precum Chris sau Sam sau aşa şi nu poţi să-ţi dai seama când te uiti la ei? Există persoana asta la mine la job şi încerc să-mi dau seama de două zile dar nu vreau s-o întreb pentru că mi-e jenă…

                                                                                   Respecte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu